Under mistelteinen ; Kjærlighetens vakre språk

av (forfatter) og Caroline Anderson (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Under mistelteinen

Nisser og julepynt er ikke noe for Trinity Warren. Hun avskyr julen og skulle gjerne ha gått i hi hele desember. Morgenen etter sykehusets julefest våknet hun med tungt hode og forsøker å huske hva som skjedde kvelden før. Det var noe med vill karaoke, kyss under mistelteinen og en usedvanlig sjarmerende kollega. Som &ndash
herregud &ndash
nå ligger i sengen hennes! Og ikke bare har doktor Riley Williams krøpet opp i sengen hennes, han virker også fast bestemt på å vise henne julens magi.

Kjærlighetens vakre språk

Legeparet Andy og Lucy Gallagher har hatt store problemer den siste tiden. Så da Andy blir syk og mister taleevnen, virker ekteskapet dødsdømt. Men da årets første snø begynner å falle og det lakker mot jul, innser Andy hva som er viktigst i livet &ndash
at Lucy blir. Nå trenger han et sant julemirakel for å klare å fortelle sin kone hva han egentlig føler ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015