Oppskrift på kjærlighet ; Fortryllende kyss ; Et liv i luksus

av (forfatter), Robyn Grady (forfatter) og Julia James (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Oppskrift på kjærlighet

Karim og Lily er enige, det kan aldri bli noe seriøst mellom dem. Ja visst har de det herlig sammen, men kjærlighet? Nei, det er helt umulig! Prins Karim har en plikt overfor sin familie og sitt folk, og hans fremtid inkluderer ikke Lily. Men da avreisedagen nærmer seg, får han en mulighet til å tenke seg om.

Fortryllende kyss

Vanessa Craig eier en liten dyreforretning i Sydney og er fornøyd med tilværelsen. Men det finnes noen skyer på himmelen: kreditorene som truer forretningen og hennes elskede dyr. Men så plinger det i klokken ved inngangsdøren, og inn kommer milliardæren...

Et liv i luksus

Det er som om lynet slår ned da Carrie møtte Alexis Nicolaides. Den greske arvingen fører henne inn i en glitrende verden full av champagne, luksushoteller og glamorøse fester. Men alle eventyr har en slutt, og snart innhenter virkeligheten dem. Da Alexis' valg av kjæreste blir kjent for sosieteten, er skandalen et faktum. Kan de noensinne akseptere en kvinne som Carrie? Og er hun villig til å betale prisen?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015