Mot nye mål ; Driblefeber

av (forfatter), Nina Aspen (oversetter) og Erik Solbakken (oppleser).

Lydbokforlaget 2010 CD

Mot nye mål: Andreas, som bare kalles P, skal flytte til Spania sammen med foreldrene og søsteren. Der skal de bo i ett år, men P gleder seg ikke. Han er toppscorer på fotballaget, er nettopp tatt ut til talentlaget og har en stor vennegjeng man bare ikke forlater sånn helt uten videre. Driblefeber: P har sverget å aldri spille fotball igjen, men det er vanskelig å holde føttene i ro når Nick drar ham med på stranden for å spille mot de spanske guttene. Og når skolens plageånd henger over ham hele tiden, er det bare én måte å hamle opp med ham på: å ta beina fatt.

"Dreamteam 1: Mot nye mål": Andreas, som bare kalles P, skal flytte til Spania sammen med foreldrene og søsteren. Der skal de bo ett år, men P gleder seg ikke. Han er toppscorer på fotballaget, er nettopp tatt ut til talentlaget og har en stor vennegjeng man bare ikke forlater sånn helt uten videre. Og hvordan skal han kunne stikke av fra den siste, store kampen ...? "Dreamteam 2: Driblefeber": P har sverget på å aldri spille fotball igjen, men det kan være vanskelig å holde føttene i ro når Nick drar ham med på stranden for å spille mot de spanske guttene. Og når skolens plageånd henger over ham hele tiden, er det bare én måte å hamle opp med ham på: å ta beina fatt. Eventyr, fart og dramatikk for fotballfans! Dette er den første og andre boken i den spennende serien Dreamteam. Sjarmerende lest av selveste Erik Solbakken fra NRK Super.

Forlag Lydbokforlaget

Format CD