Med 'bil' i Norden i 100 år

ordlaging og tilpassing av utalandske ord

av (redaktør).

Novus 2003 Heftet

2002 var det 100 år sia ordet bil blei laga i dansk. Np er det blitt eit fellesord for alle dei nordiske språka; og ingen andre språk brukar dette ordet. Ordet bil er blitt eit sjølvsagt kvardagsord. Mykje av det nordiske språksamarbeidet går på spørsmålet om å styrke språka våre. Denne boka tar opp korleis vi kan arbeide med den språklige støypeskeia både med å lage nye ord og å tilpasse utalandske ord til det heimlige språket. Det blir diskutert kor vellykka slike ord er, og kva som gjør dei vellykka. Forfattarane kjem frå Island, Færøyane, Noreg, Danmark og Sverige, og dei fortel såleis om situasjonen i alle dei nordiske språka.

Forlag Novus

Utgivelsesår 2003

Serie Moderne importord i språka i Norden (1)

Omtalt sted Norden

Språk Bokmål Nynorsk Flerspråklig Dansk Svensk