La hjertet vise veien ; For moro skyld ; Berget av kjærligheten

av (forfatter), Melanie Milburne (forfatter), Chantelle Shaw (forfatter), Lena M. Bakke (oversetter), Vivian Johansen (oversetter) og Idun Kjellvik (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

La hjertet vise veien

Verdt mer enn penger (2)

Romeo Brunetti har oppnådd fremgang i forretningsverdenen gjennom konsekvent å stenge av for følelser. Bortsett fra da han i et øyeblikk av dumdristighet hadde en affære med Maisie O&rsquo

Connell. Nå har fortiden innhentet ham, og med det en fire år gammel sønn. Romeo innser at hvis han noen gang skal følge hjertet sitt, så er det nå! Men Maisie virker ikke like overbevist ...

For moro skyld

Da Aiesha kommer inn i ballsalen med James ved sin side, får de alles blikk rettet mot seg. Nyhetene handler kun om forlovelsen deres - den skandaløse nattklubbsangerinnen og den rike arkitekten som har funnet hverandre og er opp over ørene forelsket. Romansen kalles en moderne versjon av My Fair Lady. La forestillingen begynne!

Berget av kjærligheten

For helikopterpiloten Lexi Howard tar livet en drastisk vending da hun redder livet til en fremmed. Like etter befinner hun seg i kongeriket Zenhab for å arbeide for mannen hun reddet - sultan Kadir Al Sulaimar! Snart er det ikke til å unngå å legge merke til tiltrekningen mellom dem, men Kadir er forlovet med en annen kvinne, og ikke noe kan endre den saken ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016