I en annen verden

av (forfatter), Melanie Milburne (forfatter), Annie West (forfatter), Idun Kjellvik (oversetter), Kari Giske (oversetter) og Mona Berge (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

I en annen verden

Stephanie Johnson har en hemmelighet: Hun er ikke så verdensvant som de millioner bloggfølgerne tror. Da den fremgangsrike direktøren Jack Wolfe vil kjøpe bloggen, ser hun lysere på tilværelsen. Men at det som begynner som en lek blir en lidenskap, hadde hun ikke regnet med.

Farlig narrespill

Sensuelle netter (2)

Den prektige Daisy Wyndham har endelig bestemt seg for en ferieflørt. Ingen er mer perfekt enn den hete Luiz Valquez. Det er et farlig narrespill, så mens Luiz gjør alt for å være anstendig, kjemper Daisy hardt for å være uanstendig. Snart når &eacute

n av dem målet.

Bare deg

Hotell Chatsfield (7)

Det storslåtte bryllupet til Poppy og Orsino ble grundig foreviget. Men forholdet sluttet da Orsino sviktet henne da hun trengte ham mest. Fem år senere er Orsino hardt skadet på sykehuset, og innser at han må treffe Poppy for å ordne opp. Men begjæret flammer opp igjen så snart hun kommer.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016