Gi jernet!

ferdig trent på 10-15-20 minutter

av (forfatter), Øystein Lie (forfatter), Thomas Vaaland (foto) og Ole Alexander Kirknes (foto).

Vigmostad Bjørke 2023 Innbundet

Det er ingenting å vente på. Gi jernet! Visste du at seksten minutters trening med egen kroppsvekt kan være like effektivt som halvannen time i styrkerommet? Lasse Matbergs oppskrift på en sunn og sterk kropp er å trene smart og variert. I denne boka får du hans beste tips til morsomme økter innen enkel kroppsvekttrening som kan gjøres hvor som helst, utetrening, styrketrening med apparater og frivekter, løping og ikke minst noe av den mest allsidige og effektive treningen som finnes: CrossFit og funksjonell fitness. Boka inneholder 101 øvelser satt sammen til 22 økter, som spenner fra lett til tyngre. Det er øvelser for deg som vil komme i gang med trening, for deg som trenger ny inspirasjon, og selvfølgelig for deg som trenger en skikkelig utfordring. I tillegg får du råd om kosthold, søvn og restitusjon.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2023