Detox

14 avgiftningskurer som gir deg et sunnere liv

av (forfatter) og Eva Ulven (gjendikter).

Gyldendal 2010 Innbundet

Boken inneholder 14 kurer for å fremme kroppens naturlige avgiftningsprosesser og redusere skadevirkningene av giftstoffer. Har register.

Ny bok i GNIST-serien: Detoxkurene som gir deg et sunnere liv!

Hvordan kan du hjelpe kroppen din å kvitte seg med, eller redusere skadevirkningene av, giftstoffene vi stadig utsettes for?Her får du grunnleggende kunnskaper om hvordan du kan styrke kroppens eget rensesystem. Ved å følge rådene som gis setter du kroppen i stand til å takle giftstoffene vi vanskelig kan unngå. Boken inneholder også 14 skreddersydde kurer rettet mot spesifikke toksiner, eller toksinrelaterte problemer, du måtte stå overfor. De 14 kurene hjelper deg blant annet med å bli kvitt miljøgiftene, bli koffeinfri, bli sukkerfri, bli kvitt stresset, takle dagen derpå, bli røykfri, få mer energi, samt å bli generelt sunnere og penere. Dette vil gi deg en stor og varig helsegevinst. Med en kropp som fungerer får du styrke, energi og krefter til å yte ditt beste.

ISBN13 9788205395725

EAN 9788205395725

Denne teksten røper noe fra handlingen i en bok. Klikk for å vise teksten.