Det gode liv ; Et sårbart hjerte

av (forfatter) og Julia James (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Det gode liv

I skinnet fra lyskasteren nr. 6

Thia Hammond blir invitert på en drømmeferie til USA og kan ikke motstå fristelsen til å reise. Fra sin rolige tilværelse som servitør i England, kastes hun inn i New Yorks sosietet og blitsene fra paparazzifotografene.

Da hun møter den attraktive forretningsmannen Lucien Steele, innser Thia at nå har hun sjansen til å lære noe om kjærlighet og lidenskap. Og for en gangs skyld gir hun blaffen i hva som er trygt og sikkert. Nå er det faktisk hennes tur til å oppleve det gode liv!

Et sårbart hjerte

Da Celeste møter Rafael for første gang, er hun absolutt ikke forberedt på den sterke tiltrekningen som umiddelbart oppstår mellom dem. Planen er at hun skal bruke kvelden på veldedighet, men Rafael gjør sitt beste for å distrahere henne. Celeste forsøker fornuftig å unngå oppvarteren sin, men det viser seg umulig å motstå sjarmen og de vakre øynene hans. Han får henne til å føle seg så kvinnelig, så sexy! Men hva skjer når Rafael får vite sannheten om fortiden hennes? Kommer han til å ville ha henne da?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015