Den gylne appelsin

Aventura 1991 Innbundet

De solmettede strendene i Sør-California med yachter, villaer og millonærer så langt øyet kan se. Der har Winnie Farlowe, 40-årig ekspurk sitt vannhull Her kan han pleie sin favoritthobby, å drikke. Til den dagen Tess Bender, nyskilt, rik og vakker skrider inn i hans liv. Tess blir hans inngangsbillet til de rette kretsene, pengene og den store kjærligheten. Men Tess bærer også mørke hemmeligheter. Hvorfor ble hennes far myrdet? Hvorfor frykter hun for sin egen skjebne og hvorfor er Winnie kommet i morderens skuddlinje?

Forlag Aventura

Utgivelsesår 1991

Genre Krim

• "Kall det ikke natt" av Amos Oz
  • "Velkommen til Hard Times" av E.L. Doctorow
  • "Le Coconut - roman" av Jon Michelet
  • "Skriket" av Elmore Leonard