Damsleth

han teikna for Norge

Vigmostad Bjørke 2008 Innbundet

Boken omhandler Harald Damsleths (1906-1971) liv og virke. Han var en populær og mye brukt reklametegner og illustratør av bokomslag og tidsskrifter fra 1920-tallet og frem til krigen, da han som NS-medlem produserte en rekke propagandaplakater på oppdrag fra NS' rikspropagandaledelse. Han ble dømt for landssvik, og oppdragsgivere han hadde arbeidet med tidligere, vendte ham ryggen. Han fortsatte imidlertid å lage illustrasjoner til blant annet kort og glansbilder, inntil han igjen begynte å få oppdrag innen bokdesign og -illustrasjon. Har register og litteraturliste.

reklame bokframsider spel postkort telegram plakatar utstillingar brosjyrar logoar biletbøker glansbilete Harald Damsleth (1906-71) var aktiv som teiknar og illustratør i over 40 år. Han var ein norsk kunstnar ein ikkje kjem utanom, for han har utan tvil sett sitt preg på norsk kultur. Heile sitt yrkesliv teikna han bilete som blei spreidde i norske aviser, tidsskrift, vekeblad, bøker og andre trykksaker i høge opplag. Bileta blei sette av tallause barn og vaksne - men som oftast utan at publikum kjende namnet på opphavsmannen. Som formskapar innan bruksgrafikk og populærkultur var Damsleth heilt unik. Dei beste verka hans er høgt vurderte av kollegaer og grafiske formgjevarar, og framleis er han å finne i mange trykksaker kringom i norske heimar. Denne boka viser omfanget av Damsleths offentlege livsverk. Boka er eit oppsporings- og innsirklingsverk, full av utvalde Damsleth-illustrasjonar som vil både glede og overraske.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788241904172

EAN 9788241904172

Omtalt tid Etterkrigstiden 1939-1945 1918-1939 1960-1969

Omtalt person Harald Damsleth

Bøker ikke lest for en leseutfordring - del 2

• "Svik og gråsoner - norske spioner under 2. verdenskrig" av Tore Pryser
  • "Varulven og andre agenthistorier - svik og gråsoner under 2. verdenskrig" av Tore Pryser
  • "Med penn og pistol - om politiminister Jonas Lie" av Bernt Rougthvedt
  • "Den norske nasjonalsosialismen - Nasjonal Samling 1933-1945 i tekst og bilder" av Hans Fredrik Dahl
  • "Dømmer ikke" av Oliver H. Langeland
  • "Den største forbrytelsen - ofre og gjerningsmenn i det norske Holocaust" av Marte Michelet