Brann

av (forfatter), Erin Healy (forfatter) og David Åleskjær (oversetter).

Hermon 2011 Heftet

Janeal tilhører et sigøynersamfunn som hun lenge har ønsket å komme seg bort fra. Hun inngår en avtale med den mektige mannen Salazar Sanso, som lover henne et nytt liv hvis hun hjelper ham med å få tilbake en enorm pengesum. Plutselig befinner hun seg i en situasjon hvor hun må velge mellom å redde sin beste venn fra et flammehav eller stikke av med pengene.

Janeal har lenge følt seg fanget i farens sigøynerkultur. Så en natt lover en mektig mann - SalazarSanso - henne det livet hun lengter etter, på den betingelse at Janeal hjelper ham å få tilbake en enorm pengesum som har tilknytning til faren hennes. Planen slår feil og Sanso og mennene hans går til angrep på sigøynerleiren og brenner den ned til grunnen. Midt i flammehavet står Janeal overfor et rystende valg. Det øyeblikket forandrer henne for alltid. Da fortiden hennes igjen reiser seg fra asken, står Janeal igjen overfor et valg på liv og død. Og denne gangen finnes det ingen mulighet for å unnslippe.

Forlag Hermon

• "Rom - en roman" av James L. Rubart
  • "Lyden av shofar" av Francine Rivers
  • "Skuret - der tragedien konfronterer evigheten" av William P. Young
  • "Ufattelig kjærlighet" av Francine Rivers
  • "Kjærlighetens fem språk - hvordan uttrykke hjertevarme overfor den du er glad i" av Gary Chapman
  • "Omgitt av idioter - hvordan forstå dem det ikke går an å forstå" av Thomas Erikson
  • "Så lenge det er stjerner på himmelen" av Kristin Harmel
  • "Bibelen - Den hellige skrift"
  • "Jenta på klippen" av Lucinda Riley
  • "Snøbarnet - en roman" av Eowyn Ivey