Boblende følelser ; Forført av fienden ; En sensuell kontrakt

av (forfatter), Annie West (forfatter) og Michelle Smart (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Boblende følelser

Å ha penger er ikke alltid en fordel. Det får Alejandro Navaro stadig erfare. Det har gått så langt at han ikke våger å stole på noen, og enda mindre å åpne hjertet sitt. Han kan ikke glemme sommeren med Lena, som dessuten resulterte i et barn. Han må finne henne og gutten! Samtidig tør han ikke helt, tenk om følelsene bobler over. Vil hun ta imot ham som den han virkelig er?

Forført av fienden

Ella Sanderson kan ikke forstå hvorfor kvinnebedåreren Donato Salazar flørter så voldsom med henne. Men det er vanskelig å motstå ham, han er virkelig kjekk, og han vil gifte seg med henne! Skjønt det er ikke hele sannheten. Donatos plan er å forføre Ella for senere å forlate henne og samtidig ruinere faren hennes. Men snart møter han hindringer.

En sensuell kontrakt

Charley Cazorla skrider ubedt inn på den eksklusive festen i Barcelona og stålsetter seg for å treffe sin fremtidige eksmann. Da barnesenteret hun har viet sitt liv til ser ut til å gå under, er den mektige Raul Charleys siste håp. Til gjengjeld forlanger han skilsmissen annullert. Skal hun ofre alt hun har bygget opp, eller gi seg hen til lidenskapen hun fremdeles føler for ham?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016