Tjenester som treffer

betyr brukerorientering og kvalitet noe annet i offentlig sektor?

av (forfatter).

Universitetsforlaget 2010 Heftet

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatteren ser i denne boken på hvordan brukerorientering og kvalitet kan forstås innenfor offentlige virksomheters sammensatte virksomhet. Boken er først og fremst rettet mot studenter innen service management, offentlig administrasjon og økonomisk-administrative studieretninger, men er også relevant for blant annet servicetorgene, Nav, helse- og omsorgsinstitusjonene, politiet og skattemyndighetene. Har litteraturliste og register.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2010

Format Heftet

ISBN13 9788215015606

EAN 9788215015606

Språk Bokmål

Sider 203

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket