Første 3' del av boka Var skikkelig spennende og godt skrevet. Sidene føk kjapt unna, for å si det sånn.
Etter hvert syntes jeg nok det hele tok litt av, Ingen er slik de fremstiller seg og hele skuespillet foregår 24 h i døgnet, uten et feilglipp fra noen av hovedpersonene. De vurderer hverandre og synes de er veldig smarte, men motparten er alltid ett hakk vassere. Helt utrolig! Det er liksom ingen grenser for noen ting. Jeg mister rett og slett troen på det hele når det går mot oppklaring av vanviddet.
Trass i negativiteten i det jeg her skriver, mener jeg likevel at boka er godt skrevet og spennende nok til tider. Boka som følger etter; "hushjelpens hemmelighet" synes jeg var hakket bedre og kanskje verd en femmer, så da strekker jeg meg til en 4er her.