En mørk fortelling fra et bygdesamfunn på sørlandet. Historien er godt fortalt, med et tidvis ganske så godt driv innimellom fine skildringer av miljø og personer. Et par kjappe google-søk kunne fortelle meg at dette så langt er forfatterens eneste roman, og siden den ble utgitt i 2015 så er det vel ikke sikkert at det kommer noe mer fra den kanten. Det er synd, for jeg hadde gjerne lest mer av Dea Brøvig.