Tor Åge Bringsværd har fanget den knappe skaldemåten å fortelle historier på (innbiller jeg meg). Prosjektet "Vår gamle gudelære", der Bringsværd skriver og har invitert samtidskunstnere til å illustrere bøkene er en genistrek, synes jeg. Flotte bøker som absoultt burde vært trykket opp igjen.

Godt sagt! (3) Varsle

Viser 1 svar.

Enig. Bringsværd gjev nytt og friskt liv til den gamle gudstrua, utan å bevege seg for langt unna "orginalene". Bøkene sine illustrasjonar er fantastisk! Og sårleg bileta i "Loke" fall i smak. =)

Godt sagt! (0) Varsle

Sist sett

svarteperBård StøreOleTom-Erik FallaIngunn SLaddenNina J.B.Tove Obrestad WøienAnne-Stine Ruud HusevågsiljehusmorEivind  VaksvikEvaLars Johann MiljeBjørg L.Karin  JensenEster SmarithcLinda NyrudVannflaskeAstrid Terese Bjorland SkjeggerudGrete AastorpLailaIngvildSynnøve H HoelBente NogvaRandiAMartegretemorAnne Berit GrønbechIngrid HilmerKaramasov11Anniken LChristofferFindusLeseberta_23Berit RSissel ElisabethBeathe SolbergkntschjrldAnniken Røil