Yoga mot stress

Gyldendal 1998 Innbundet

Boka inneholder treningsprogrammer som er utviklet for å bekjempe de virkningene som stress påfører sinn og kropp. Har stikkordregister.

Utgivelsesår 1998

ISBN13 9788205251588

EAN 9788205251588

Boken fokuserer mye på de helsemessige gevinstene ved yoga. Øvelsene er veldig god beskrevet, både hva de skal hjelpe mot og hvordan de skal utføres. Også godt illustrert.

• "Boken om yoga - få kropp, sinn og sjel i balanse og harmoni" av Christina Brown
  • "Yoga for livet - finn den formen for yoga som passer best for din personlige livsstil" av Liz Lark
  • "Klarsynt" av Sylvia Browne
  • "Lær å meditere - kunsten å finne ro, selv-bevissthet og innsikt" av David Fontana
  • "Pustens mirakel - helbred deg selv ved hjelp av ditt eget åndedrett" av Andy Caponigro
  • "Stress - meditasjon, yoga, avspenningsteknikker" av Andries Jan Kroese
  • "Du får alltid det du ber om" av Esther Hicks
  • "Smarte råd for smarte jenter" av Elizabeth Wurtzel
  • "Å lese litteratur" av Hans Hanssen Skei
  • "Hun skrev for å kunne leve - min mor, Marie Takvam" av Magnus Takvam
  • "Kunsten å lede seg selv - ny innsikt - bedre gjennomslagskraft" av Randi B. Noyes
  • "Livshus" av Halldis Moren Vesaas