www.vitser.no

de beste og frekkeste vitsene fra Internett

av (redaktør).

Kagge 2000 Innbundet

Boken inneholder vitser fra Internett. Her er frekke vitser om menn og damer, pussige historier om barn og dyr, vitser om blondiner, datamaskiner og livet på jobben. I tillegg er det et eget kapittel med engelske nettvitser fra utlandet.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2000

Genre Humor

Språk Bokmål Flerspråklig Engelsk

-Hva er straffen for bigami? -To svigermødre

Hvordan gjøre inntrykk hos en mann - Møt opp naken - Ta med øl

SLIK FUNGERER SAMFUNNET Sjetteklassingen kom hjem fra skolen en dag og bad fortvilet sin far om hjelp til leksene. -Selvfølgelig, svarte far. -Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til? Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt, rett og slett hvordan det er bygd opp. Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville likevel gjøre sitt beste. -La meg gi deg et eksempel, sa han. -Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Moren din bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen (som også bodde i huset) arbeider hele døgnet, dermed kan hun representere arbeiderklassen. Du min sønn, kan være folket, mens lillebroren din på to år er en ypperlig representant for framtiden. Skjønner du noe av hva jeg mener? -Nei, dette er jeg ikke helt sikker på, men jeg skal sove på det, svarte sønnen. Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen, skjønte han på lukten at noe burde gjøres med bleiene. Han gikk og banket på foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn, bare for å finne moren sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons. Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte, og han prøvde å gå inn. Men døren var låst. Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far svært opptatt. Han dundret på døren, men fikk ikke svar. Irritert gikk har bare å la seg igjen, dro dyna over hodet og sovnet. Neste morgen var alle samlet til frokost, og faren var nysgjerrig på om han hadde lært noe av eksempelet dagen før. -Ja, svarte gutten. -Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen, sa han. -Vel, hva venter du på? La oss høre, sa faren. Gutten trakk pusten godt inn og begynte: -Mens kapitalismen høvler over arbeiderklassen, sover regjeringen, folket blir totalt ignorert og framtiden er full av dritt.

En nervøs kvinne møter opp hos legen. -Doktor, spør hun nervøst, -kan man bli gravid an analt samlei? -Naturligvis, svarer doktoren. -Hvor i all verden tror De ellers advokater kommer fra!

On the door of a Moscow hotel room - If this is your first visit to the USSR, you are welcome to it.