Watermelon

Arrow 2001 Heftet

Claires ektemann, James, forlater henne den dagen hun føder deres første barn. Med et knust hjerte drar Claire tilbake til familien sin i Dublin, og bl.a. ved hjelp av søstrene Rachel og Maggie begynner hun etter hvert å føle seg bedre. Når James prøver å komme tilbake, føler hun seg faktisk så bra at han får seg en stor overraskelse.

Forlag Arrow

Utgivelsesår 2001

Serie Walsh-søstrene (1)

Omtalt sted Irland

Ikke helt min type bok, men samboeren mente den var morsom, så jeg ga den en sjanse. Morsomt språk, men jeg ble ikke helt fenget av handlingen

Det er kanskje ikke høy litterær kvalitet, men noen ganger trenger du bare en bok som er morsom og har driv.

Denne var rett og slett herlig!

Helt standard chic lit, ingen overraskelser. Helt grei om man ikke har noe annet for hånden, men M. Keyes har skrevet mye bedre enn dette.

Jeg reiser til Kreta på lørdag og tenkte det var lurt å kjøpe pocketbøker før jeg skulle reise. Lette, enkle bøker er jo fint å lese på stranda.Jammen ble det mer enn det. For et utvalg, noen av bøkene er ulest. Ble noen innbundet også. Heia Fretex og jeg skal bare lese enkle, underholdende bøker. Jeg fikk jammen mange bøker for 287 kr. Flere av disse står på ønskelista mi. Nå har jeg mye å glede meg til;-)

"spiselige" titler.

Det er en del uleste bøker i bokhylla som jeg gjerne vil få lest. Skriver inn hva jeg synes om dem etterhvert som jeg har lest dem :)

Her er titler jeg liker å anbefale hvis folk kommer og spør etter noe hyggelig. Stort sett er det bøker jeg har lest selv. Håper jeg kommer på flere etter hvert, og tar gjerne i mot tips!

Her er bøkene jeg har lest hittil i 2013

• "Lucy Sullivan skal gifte seg" av Marian Keyes