Vinter ved Willow Lake

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Advokaten Sophie Bellamy har viet sitt liv til å hjelpe mennesker i krigsherjede land. Men da hun overlever et gisseldrama, innser hun hva som egentlig er viktig i livet: barna hennes. Fylt av anger og fast bestemt på å reparere båndene til familien sin, drar hun tilbake til det idylliske Catskillfjellet og den lille byen Avalon ved Willow Lakes bredder. Der oppdager Sophie småbyens overraskende fordeler - og ikke minst får hun uventede følelser for Noah Sheperd, byens dyrlege. Noah kan lege alt med fire ben, men har aldri hatt flaks med kvinner. Kanskje det snart blir en forandring på det. Vinter ved Willow Lake handler om all den kjærligheten som fyller en kvinnes liv - men også om kjærlighet som blir satt på prøve. Det er en historie om hva som skjer etter at man har stått overfor en stor fare, men også en historie om å finne hjem.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014