Vinger av sølv

av (forfatter), Kari Bolstad (oversetter) og Yngvild Grotmol (oppleser).

Lydbokforlaget 2020 Lydfil

En besettende spenningsroman om svik, hevn, sterke kvinner og søsterskap.

Faye hadde alt. En perfekt ektemann, en høyt elsket datter og en luksuriøs leilighet i den fineste delen av Stockholm. Så mistet hun alt. I løpet av noen korte måneder med dramatiske hendelser var alt borte - med unntaket av ønsket om hevn.
Nå har Faye skilt seg fra ektemannen og etablert seg i et nytt land. Hun har bygget opp et eget firma, Revenge, og høster stor suksess. Men når Revenge skal lanseres i USA, dukker det plutselig opp en alvorlig trussel mot selskapet og hun tvinges til å returnere til Stockholm der alt startet.
Ved hjelp av en gruppe betrodde kvinner tar hun opp kampen for å redde det som tilhører henne, seg selv - og dem hun elsker.
"Vinger av sølv" er den frittstående fortsettelsen til Gullburet.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2020

Format Lydfil

Serie Faye (2)

Genre Spenning

Omtalt sted Stockholm

Nei, dette er nok første gangen jeg legger fra meg en Läckberg-krim fordi den rett og slett er kjedelig. Skal jeg lese om alskens luksusmerker så kjøper jeg ett moteblad (totalt uinteressant), skal jeg lese inngående om parsex og trekanter kan jeg kjøpe Cupido... Leste til rundt side 120, men da det fremdeles ikke var noe som helst i meg som ville vite "Hvordan skal dette gå????" så la jeg boka bort. Har andre bøker å bruke tiden på.

Oppramsinger av diverse luksuriøse merkenavn innen klokker, klær og andre ting gjør meg på ingen måte mer interessert eller imponert og de direkte skildringene av sexscenene i boka gir bare inntrykk av en forfatter som desperat prøver å være in i tiden og fange nye lesere. Sorry, Läckberg, men denne fenget på ingen måte meg.

Hva har skjedd med en av mine yndlingsforfattere. .? De to siste bøkene har liksom ikke vært hennes stil...
Litt pornografisk og slitsom.

Ok lesning

Dette er en fortsettelse av gullburet. Boka blir på mange måter gjentakelser fra den første. Ok, men temaet ble nok brukt opp i Gullburet.

Alt som jeg leser i februar.

• "Gå i fengsel" av Camilla Läckberg
  • "Mirage" av Camilla Läckberg