Vindbaroner

av (forfatter) og Trond Peter Stamsø Munch (oppleser).

Hobi forlag 2019 Lydfil

Vindbaroner er en spenningsroman/krim som går rett inn i dagens opphetede debatt om stigende strømpriser, uhemmet bygging av vindkraftverk og ødeleggelse av urørt natur. Handlingen ligger svær tett opp til reelle hendelser i dagens Norge. Boken har også et etterord som gir interesserte lesere innsikt i bakgrunnen for dagens heftige energidebatt.

Forlag Hobi forlag

Utgivelsesår 2019

Format Lydfil

Genre Thrillere

Her må forlaget ta skylden for at boka kjapt ble lagt bort - knøttliten skrift, tette sider og nesten ingen marger på noen sider, gjør boka så lite innbydende at det ikke tok mange sider før den ble klappet sammen og lagt bort.

kjempegod og lærerikt!

Å tro at Norge kan fungere som «Europas batteri», det er som å tro at en Tesla kan drives med et lommelyktbatteri.

Det er ikke viljen det står på hos dagens politikere og ledere i miljøvernorganisasjonene. De fleste av dem er genuint opptatt av å finne fram til løsninger som reduserer klimautslippene. Problemet er at svært mange av dem tror mye og vet lite.

Er det virkelig mulig, i dagens Norge, å kjøpe en politisk beslutning?

• "Den som hengir seg til djevelen" av Lars Helle
  • "Mødrenes synder" av Frøydis Lilledalen
  • "Den femte dykkeren" av Hogne Hongset
  • "Kjøttfri mandag" av Maj-Britt Aagaard
  • "Nattklovnen - politikrim" av J.R. Henrixen
  • "Sannheten om mat - mat mot sykdom, mat som gir overskudd, en slankekur som virker" av Audun Myskja