Vilt rike kinesere

av (forfatter) og Kaja Rindal Bakkejord (oversetter).

Kagge 2018 E-bok

Vilt stor rikdom, ville intriger - en romantisk komedie helt utenom det vanlige. Første bok i en herlig bestselgerserie om privilegerte utenlandskinesere.
New York-paret Rachel og Nick er i ferd med å ta forholdet et skritt videre: Hun har sagt ja til å tilbringe sommeren i hans fødeland Singapore, hvor han skal være forlover i bestevennens bryllup. Rachel forventer kvalitetstid med mannen hun elsker og familien hun skal introduseres for i et vanlig, beskjedent barndomshjem. Det er bare noen små detaljer han har unnlatt å fortelle henne. Én: at barndomshjemmet hans ser ut som et palass, to: at han tilfeldigvis er landets mest ettertraktede ungkar.
Arm i arm med Nick, er Rachel en skyteskive i det øyeblikket hun går av flyet, og snart er den avslappende ferien blitt til en hinderløype av gamle penger, nye penger, nysgjerrige slektninger og manipulerende konkurrenter.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2018

Omtalt sted Singapore

Part 2: Asia, Australia, New Zealand etc.
Reading the World: Read a book from every country in the world. Here's my growing list of titles and recommendations.

:))

• "Når sporene forsvinner" av Elina Backman
  • "Familieoppgjøret - roman" av Cynthia D'Aprix Sweeney
  • "Under falkens vinger" av Anton Marklund
  • "Perfekte dager" av Raphael Montes
  • "Ikke min familie" av C.L. Taylor
  • "Skrevet i stjernene - iblant trenger skjebnen en liten dytt i riktig retning" av Minnie Darke
  • "Det perfekte paret" av Elin Hilderbrand
  • "Iskald beregning" av Kitty Sewell