Vi skal kle fjellet med menneske og våpen

Gyldendal 2007 Heftet

Tor Jonsen kjem til Oslo på 60-talet for å studera eller døy, og for å lese William Blake. Frå studiesirkelen i marxisme på Ammerud hamner han djupt inne i ml-rørslas kretsar, blant skinnjakkene, Morgan Kane-lesarane, romantikarane og fantatikarane. Dette er ein roman om brennande overtyding, om ubegripelege standpunkt, om idealisme og rå maktkamp, og om ml-rørslas vekst og fall.

Vi skal kle fjellet med menneske og våpen er romanen om Tor Jonsen, som kjem til Oslo på 60-talet for å studera eller døy . og for å lesa William Blake. Og som frå studiesirkel i marxisme på Ammerud hamner djupt inne i ml-rørslas kretsar, blant skinnjakkene, Morgan Kane-lesarane, romantikarane og fanatikarane. Vi skal kle fjellet med menneske og våpen blir med det ein roman om eit av dei merkelegaste fenomena i nyare norsk historie, om brennande overtyding, om ubegripelege standpunkt, om idealisme og rå maktkamp, om ml-rørslas store vekst og djupe fall.«Obrestad skriver den samme historien, men fra et radikalt annerledes perspektiv. Hans menn er, i likhet med enkelte av Ibsens kvinner, mer nedsunket i det dagligdagse. Eller opphøyd i det hverdagslige, alt etter som man ser det. Dette er Obrestads originale og gode bidrag til ml-litteraturen.»Tom Egil Hverven, Klassekampen

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205367227

EAN 9788205367227

Serie Gyldendal pocket

Omtalt tid 1960-1969

Omtalt sted Oslo

Bøker av Tor Obrestad

• "Mellom barken og veden - en roman om supermaktspionasje i Norge" av Jon Michelet
  • "Når løken skrelles" av Günter Grass
  • "Den drukner ei som henges skal" av Jon Michelet