Vi kommer med ordene

en antologi utgitt av litteraturstedet www.forfatterne.net

av (redaktør).

Forfatterne.net 2002 Heftet

Boka er en novelleantologi og inneholder 12 bidrag. Bidragsyterne er Frode Grytten, Truls Horvei, Øystein Eker, Hilde Olsen, Morten Henriksen, Cecilie Rønning Voster, T.N. Andersen, Nina Rødsmoen, Myriam H. Bjerkli, Jan-Kristian Viumdal, Rune F. Hjemås og Terje Håkonsen.

Vi kommer med ordene.
Vi kommer med ordene er det ideologiske nettstedet Forfatterne.net første utgivelse. Novelleantologien består av 12 noveller og inneholder nyskrevne bidrag fra forfatterne Frode Grytten og Truls Horvei samt 10 uetablerte forfattere der den yngste er 17 år og den eldste 57 år. Boken har lagt vekk på fortellingen og handler i store deler om de viktige tingene i livet. Her er noveller om den vanskelige kjærligheten, om utroskap, om pedofili, om døden og det å leve. Her er noveller om slanking, biltyveri, skriveglede og det å kjøpe alle loddbøkene til sønnen din. Her er latter, tårer og fortvilelse. Alt skrevet på et språk man ikke trenger å være Øystein Rottem for å forstå. Alt skrevet med en genuin inntresse og glede av å få lov til å skrive.
Overskuddet fra utgivelsen er øremerket Amnesty International og deres kamp for fengslete forfattere og journalister verden over. Som en gave fra ett ideologisk nettsted til ett annet.

Forlag Forfatterne.net

Utgivelsesår 2002