Verkstedhåndboka

mekaniske fag

av (forfatter), Rolf Lorentsen (forfatter), Knut Michelsen (forfatter) og Sverre Seljevold (forfatter).

Gyldendal undervisning 2002 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Verkstedhåndbok for elever og lærere innen mekanisk opplæring og for fagarbeidere i mekanisk industri. Boka er delt inn i tolv emneområder som inneholder data, formler, nomogrammer, symboler, standarder, tabeller osv., dessuten brukereksempler. Boka er et samarbeidsprosjekt med Norges Standardiseringsforbund. Har stikkordregister. © DnBB AS

Videregående skole, mekaniske fag. Verkstedboka er en viktig oppslagsbok for elever og lærere på alle trinn innenfor mekanisk opplæring både i den videregående skolen og på andre nivåer. Den vil også være til stor hjelp for industri generelt. Boka er oppdelt i 12 emneområder, og det er lagt stor vekt på brukereksempler. Femte utgave er oppgradert i forhold til nye standarder og tekniske speifikasjoner.Levert av © DnBB AS

Forlag Gyldendal undervisning

Utgivelsesår 2002