Venezia

av (forfatter) og Oddleiv Apneseth (illustratør).

Spartacus 2004 Innbundet

Forfatteren tar oss med på jakten etter det perfekte byggverk og til møtet med en mystisk skjønnhet under karnevalet. Vi følger ham i vandringer og refleksjoner rundt det historiske Venezia og kunstens Venezia, men han fordyper seg også i byens romantikk.

Forlag Spartacus

Utgivelsesår 2004

Serie Forfatterens guide (5)

Omtalt sted Italia

Venezia - by med særpreg

Kjell Ola Dahl skildrar ulike sider ved denne byen, som han ser ut til å ha eit godt forhold til.
Han tek oss med på karneval, han viser oss arkitektoniske godbitar gjennom mange vakre, eller - ein må kanskje sei - praktfulle, byggverk. Han viser oss personar med særpreg, stor kunst, mat og vin mm - og han fortel om pest som fekk alvorlige konsekvensar også her...pluss mykje meir.
Oddleiv Apneseth er fotografen som har hatt jobben med illustrasjonane .

Det har vore fornøyeleg å lese boka, nokre kapittel meir enn andre, men det har med mine interesser å gjere.

Venezia er ein by ein aldri gløymer. Besøkte byen for mange år sidan og sidan ein ny tur snart står for døra, var denne trivelig lesnad

Jeg går i land sist - bak en smekker rekke av italienske kvinnelegger. Det slår meg hvor inspirert designeren Gud må ha vært da han skapte kvinneleggene.

Vi går opp til Markuskirken. Det er alltid kø for å komme inn i denne kirken. Mens du står i køen kan du se deg rundt. Du står på Markusplassen, et torg som selve Napoleon uttalte var " Europas vakreste salong, verdig himmelen som tak".

• "Seksognitti - en fortelling" av Kjell Ola Dahl
  • "Kaprifolium - noveller i utvalg" av Johan Borgen
  • "Krigen mot siouxene - nordmenn mot indianere 1862-63" av Karl Jakob Skarstein
  • "London" av Tor Åge Bringsværd
  • "La de gamle drømmene dø" av John Ajvide Lindqvist