Velsignelsens vei

av (forfatter), Dave Roberts (forfatter) og David Åleskjær (oversetter).

Proklamedia 2018 E-bok

Guds nærvær og hensikt.
Hvordan kan vi bli Guds kanaler for helbredelse til de omkring oss? Hvordan kan vi forløse Guds manifesterte nærvær?
Du er invitert på en åndelig pilgrimsferd til de forblåste åsene i Wales. I det lille bønnefellesskapet kjent som Ffald-y- Brenin, opplever de at døve hører, blinde får synet og nedbrutte får legedom.
Roy Godwin viser hvordan Gud har gitt de troende autoritet til å velsigne andre. Som daglig leder ved retreatsenteret i Wales, forteller han hvordan denne tjenesten begynte, deler fortellinger om mirakuløse helbredelser og viser hvordan du kan bringe Guds nærvær inn i dine fellesskap.
«Våren 2017 leste vi boken Strømmer av nåde som på en enkel og sterk måte beskriver hvordan Guds nærvær hviler over Ffald-y-Brenin og de mange overnaturlige Guds mirakler som skjer med besøkende der. Noen uker senere var Daphne og Roy Godwin i Bergen og vi spurte om de kunne komme inn i kirkerommet vårt og velsigne Credokirken og våre ledere. «Gud sa vi skulle levere kull fra vekkelsen i Wales på denne reisen, og nå vet vi hvor» var deres respons. Det ble et mektig møte med Guds nærvær, ild og velsignelse, hvor kullet ble mer enn et symbol på overføring av en åndelig arv. Når vi leser Velsignelsens vei gir den oss innblikk i hvordan vi tilhører et rike av velsignelse. Daphne og Roy Godwin lever og praktiserer denne livsstilen med alle de møter, og for oss ble det en ekstraordinært opplevelse med kraften i Guds velsignelse.» - Tanja og Olav Rønhovde, Pastorer, Credokirken i Bergen.
Roy Godwin er leder for Ffald-y-Brenin Trust, et bønnens hus og retreatsenter i Wales. Han er også grunnleggeren av TransMed Vision, som planter bønnehus i området rundt Middelhavet.
Roy Godwin er kjent i Norge for bestselgeren «Strømmer av nåde».

Forlag Proklamedia

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9788271995911

EAN 9788271995911

• "Kjærlighetens fem språk - hvordan uttrykke hjertevarme overfor den du er glad i" av Gary Chapman
  • "Så lenge det er stjerner på himmelen" av Kristin Harmel
  • "Kunsten å være den man er" av Jan-Philipp Sendker
  • "Bibelen - Den heilage skrifta"
  • "Jenta på klippen" av Lucinda Riley
  • "Kunsten å høre hjerteslag" av Jan-Philipp Sendker