Vekk kjærligheten i deg

en personlig historie om oppvåkning

av (forfatter) og Kari Kahrs (oversetter).

Damm 2005 Innbundet

Om vi ikke vet hva som er hellig for oss personlig, vil livet vårt komme til å mangle fokus. Vi vedblir i sinnets lavere regioner hvor frykt og skyldfølelse råder. Vi føler at ingenting av det vi gjør eller får, eller at ingen av dem vi er sammen med er "nok". Vi er frakoblet tingenes naturlige orden, letthet og flyt. Forfatteren av boken sier løsningen ligger i å åpne oss for den uendelige kjærligheten som vi har i oss. Vi må tenke med utgangspunkt i kjærlighet, fred og iboende uskyld. I denne boken deler forfatteren sin personlige historie om åndelig oppvåkning. Ved hjelp av muntre historier, meditasjoner og åndelige øvelser viser hun hvordan vi får kontakt med hjertets dypeste lengsler; den ubetingede kjærligheten og den grenseløse gleden.

Forlag Damm

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788204108524

EAN 9788204108524

• "Vekk din indre healer - gjenskap forbindelsen til universet ved hjelp av de nye energifrekvensene" av Eric Pearl
  • "Snåsamannen - kraften som helbreder" av Ingar Sletten Kolloen
  • "Alkymisten" av Paulo Coelho