Ved daggry

av (forfatter) og Vibeke Saugestad (oversetter).

Gyldendal 2011 Heftet

Å være uhelbredelig forelsket i en vampyr er både en fantasi og et mareritt for Bella Swan. Hennes lidenskapelige følelser for vampyren Edward drar henne i én retning, og den dype samhørigheten med varulven Jacob Black i en annen. De to stammenes skjebne har hvilt på Bellas valg: enten å slutte seg til de udødeliges mørke, forførende verden, eller å leve livet fullt ut som menneske. Nå som hun har truffet sin beslutning, starter en rekke uforutsette hendelser. Dette er den fjerde romanen i Twilight-sagaen.

Den fjerde og siste boka i den fantastiske Twilight-sagaen - med omslag fra storfilmen "Breaking Dawn" med norsk premiere 18.11.2011

For Bella Swan er det én ting som er viktigere enn livet selv: Edward Cullen. Men å være forelsket i en vampyr, er langt fra ufarlig.
Ved daggry, den fjerde og siste boka om Bella og Edward, er sitrende, uhyggelig spennende og fullstendig umulig å legge fra seg. Men mest av alt er den en eksepsjonell kjærlighetshistorie. Spenningen mellom de to som ikke kan leve ut forelskelsen som andre kan, er en intens leseropplevelse.

Utgivelsesår 2011

ISBN13 9788205413283

EAN 9788205413283

Serie Twilight-sagaen

Genre Fantasy

Omtalt sted Washington

Did you know "I told you so" has a brother? His name is "shut the hell up"

So it’s still standing? I would’ve thought you two had knocked it to rubble by now. What were you doing last night? Discussing the national debt? - Emmet Cullen

Carlies´s mouth twisted to the side. Looking for en angle to argue from. But what could he say? I´d prefer you live in sin first?
He was a dad; his hands were tied.

Emmett Cullen: You're monopolizing the bride. Let me dance with my little sister. This could be my last chance to make her blush

What do I look like? The wizard of OZ? You need a brain? You need a heart? Go ahead. Take mine. Take everything I have.

Bøker fre min ungdomstid, men også ungdomsbøker jeg leser nå.

Bøker som har skuffet meg på en eller annen måte. Som regel helt greie bøker,men som jeg trodde var bedre.

Dette er en liste med de beste bøkene jeg har lest.

Liste over bøkene jeg leser i 2010 :)

og her er et utvalg av fantasybøker jeg har lest, både nylig og noen for mange år siden.
mange av bøkene her var favorittserier på et eller annet tidspunkt

• "The short second life of Bree Tanner - an eclipse novella" av Stephenie Meyer
  • "Eclipse" av Stephenie Meyer
  • "New moon" av Stephenie Meyer