Vår mann i Havana

Storskriftforl. 1992 Innbundet

Engelskmannen Jim Wormold blir mot sin vilje vervet som agent av den britiske etterretningstjenesten på Cuba. Dermed virvles han inn i et nett av internasjonal spionasje og storpolitikk.

Forlag Storskriftforl.

Utgivelsesår 1992

ISBN13 9788274131927

EAN 9788274131927

Serie Storskriftserien

Genre Agenter og spioner Klassisk litteratur

Omtalt sted Cuba

De 99 beste krimtitlene i det 20. århundret. Forøvrig er en serie på 13 bøker utgitt av Gyldendal/ De norske bokklubbene fra april 1994 til februar 1996, en del av denne listen. Fire bøker fra den opprinnelige lista ble vanskelige å spore og jeg fikk problemer med å legge dem til, ettersom dette var bøker jeg ikke har. De er Max Mauser (psev for Jonas Lie) Rittet fra Olesko, Torben Nielsen - Nitten røde roser, Hans-Krister Rönblom - Höstvind och djupa vatten og Dorothy Leigh Sayers - The Nine Taylors. Flinke sjeler kan få hjelpe til med å få lagt til disse;-D

født 2. oktober 1904,
død 3. april 1991

Fikk et tilbud jeg ikke kunne takke nei til som innbefatter 19 av Graham Greens bøker

Wikipedia er heller sparsom med hvilke bøker som er oversatt

:))

Dette er bare et utvalg av bøkene jeg selger. Ta en titt i bokhylla "Selges" om du vil se mer. :-)

Send en privat melding med hvilke bøker du er interessert i, og hva du kunne ønske deg å betale for dem.

Bøkene er innbundne om det ikke står noe annet.

Dette er skjønnlitterære bøker jeg har arvet etter ei som stod meg nær. Savnet etter henne er stort, og jeg satte veldig pris på å få disse etter henne. Fortell meg gjerne hvilken du ville ha begynt med...

• "Den tiende mann" av Graham Greene
  • "Brighton Rock" av Graham Greene