Vår korrupte hovedstad

Spartacus 2011 Heftet

Forfattaren gir eksempel på det han meiner er ein ukultur som fører til korrupsjon i Oslo kommune. Du kan m.a. lese om da byrådet skulle bygge sjukeheim i Spania, sal av kommunale leiligheiter og saker der namngitte politikarar har gitt næringsdrivande fordelar. Har personregister.

Denne boka er eit djupdykk ned i ein ukultur, der maktelite og rikfolk tar seg til rette. Skattytarane må betale rekninga. Som folkevalt har Erling Folkvord fått kjennskap til fleire tilfelle av korrupsjon. Her presenterer han ei rad eksempel, der namngitte politikarar på kommunalt toppnivå har gitt næringsdrivande fordelar på måtar som til tider ligg godt over grensa til det ulovlege. Enkelte av dei har berre fått "mindre" kontraktar på ulovleg vis. Dei som har hatt størst hell i rådhuset, har derimot på få år og heilt ustraffa kunna innkassere det fleirdobbelte av utbyttet etter NOKAS-ranet.

Forlag Spartacus

Omtalt sted Oslo

• "Kunnskapsbløffen - skoler som jukser, barn som gruer seg" av Magnus E. Marsdal
  • "Innleid og underbetalt" av James Bloodworth
  • "Arne Næss - et liv" av Truls Gjefsen
  • "Mellom bakkar og kjøttberg - oppskrift på en ny matpolitikk" av Espen Løkeland-Stai
  • "Utvalgte dikt" av Kolbein Falkeid
  • "Ulikhetens pris - hvorfor likere fordeling er bedre for alle" av Richard Wilkinson
  • "Det er nok nå - hvordan nyliberalismen ødelegger mennesker og natur" av Linn Stalsberg
  • "Markedets makt over sinnene" av Bent Sofus Tranøy
  • "Menn i mørket" av Asbjørn Sunde
  • "Kapitalen - Første bok" av Karl Marx
  • "Sjokkdoktrinen - katastrofekapitalismens fremmarsj" av Naomi Klein
  • "Det var DDR - forteljingar om eit nedlagt land" av Astrid Sverresdotter Dypvik