Vår barndoms beske vin

Pax 1991 Innbundet

Denne selvbiografiske romanen handler om helvete på jord, slik bror og søster lever i det som barn og bærer det i seg som voksne. Her er ondskapen virkelig. Bare hatet gir kraft til å overleve. Brorens død bringer søsteren inn i en krise der trykket av fortidens smerte og skam er blitt for tungt å bære. Men krisen åpner også for hjelp hos en psykiater - sorgen, angsten og hatet kan ropes ut. Historien om barndommen kan ikke lenger skjules - den må frem med hele sitt alvor og all sin dybde.

Forlag Pax

Utgivelsesår 1991