Uventet forelskelse

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Ved morens dødsleie avlegger Alexandra Bolton et løfte om å ta seg av sin far og sine søstre. Hun forstår at hun må gi avkall på sin egen lykke. Siden familienavnet er vanæret på grunn av farens utsvevende liv, ser det ut til at et ekteskap med en eldre storbonde er den eneste måten å redde familiens anseelse på. Men da hun møter den mektige hertugen av Clarewood, våkner en slumrende lidenskap i henne. Likevel kan hun ikke gå med på hans skamløse forslag. Hertugen er den rikeste og mektigste adelsmannen i riket, men siden han som barn ble vitne til det kjølige ekteskapet mellom foreldrene, har han sverget på aldri å gifte seg. Alexandra Bolton får dog begjæret til å brenne i ham som ingen annen kvinne før henne, og hun er også den første som har avvist ham. Clarewood, som er vant til å få viljen sin, gir seg ikke så lett, og til slutt får han overtalt henne. Men da lidenskapen endelig fører dem sammen, truer en forferdelig hemmelighet med å skille dem ad.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Silk Familien de Warenne (6)

Genre Romantikk