Utsikt til regn

Aschehoug 1987 Innbundet

Etter en tur til familiefarmen, lar den fremgangsrike og selvtilfredse sørafrikanske forretningsmannen Martin Mynhardt livet passere revy. Han har fulgt apartheidprinsippet og egeninteresser i all sin ferd, og han har sviktet i kjærlighet og vennskap. Til tross for en utrolig evne til å frikjenne seg selv, gnager anelsen om at "uskyld" ikke er mulig, og at den kursen han har valgt, fører mot stupet. En roman om skyld og uskyld, om evnen til menneskelig medfølelse, og om de vanskelige forholdene i SørAfrika.

Utgivelsesår 1987

ISBN13 9788203156359