Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka drøfter en alternativ tilnærming til den tradisjonelle undervisningsmodellen "mål-innhold-metode-evaluering". Et gjennomgående tema i boka er at barns forestillingsevne er det det kraftigste og mest virksomme læringsredskapet. Derfor fokuseres det på hvordan vi kan bruke fortellingen, og spesielt eventyret i undervisningen slik at den blir mest mulig engasjerende og meningsfull. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka drøfter en alternativ tilnærming til den tradisjonelle undervisningsmodellen "mål-innhold-metode-evaluering". Et gjennomgående tema i boka er at barns forestillingsevne er det det kraftigste og mest virksomme læringsredskapet. Derfor fokuseres det på hvordan vi kan bruke fortellingen, og spesielt eventyret i undervisningen slik at den blir mest mulig engasjerende og meningsfull. Har litteraturliste.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788241707452
EAN 9788241707452
Språk Bokmål
Sider 141
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket