Under vinrankene

av (forfatter), Anlaug Lia (oversetter) og Ingrid Vollan (oppleser).

Vigmostad Bjørke 2022 Lydfil

En varm, frodig familiesaga fra Sørstatene. Ekte familiebånd brytes aldri. Lila Bruce Breedlove følte seg aldri helt hjemme i Wesleyan, Georgia, spesielt ikke etter farens tragiske bortgang da hun ennå bare var en liten jente. Både hun og broren Henry flyttet nordover da de ble voksne, mens den yngste søsteren Abigail valgte å bli igjen for å ta seg av deres dominerende, legenda- riske mor, Geneva. Moren blir funnet død under vinrankene bak familiens gods, og Lila og Henry drar tilbake til byen hvor de vokste opp. De avdekker hemmeligheter som sjokkerer dem og som gir et helt annet bilde av familien deres. Livet blir aldri mer det samme.
«En fortryllende historie om avsløringen av godt bevarte hemmeligheter ... engasjerende skrevet, og med sterke karakterer ...» Publishers Weekly
«En dypt rørende bok - en sørstatssaga som vil appellere til alle som elsker Der krepsene synger ... En historie man går og tenker på lenge etter å ha lest ferdig.» Susan Wiggs

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2022