Under valnøttreet

de beste råvarene, retter fra hele verden

av (forfatter), Fanny Bergenström (forfatter), Fanny Bergenström (illustratør) og Ann Høydalsnes (oversetter).

Gyldendal 2009 Innbundet

Boka inneholder 400 oppskrifter med utgangspunkt i de råvarene som naturen har å by på, som urter, tomater, kokos, te, avokado, chili, sjokolade, sitrus og kardemomme. Her er oppskrifter på både kald og varm mat, desserter og bakverk til både hverdag og fest, og fra hele verden. Boka er tilpasset både nybegynnere og mer erfarne. Har register.

De beste råvarene. 400 oppskrifter fra hele verden, som både smaker og gjør godt!

En inspirerende, enkel og deilig bok med utgangspunkt i de aller beste råvarene. Kjenn tennene løpe i vann mens du leser om urter, tomater, kokos, te, avokado, chili, sjokolade, sitrus og kardemomme ... Ideer til hverdag og fest og retter fra hele verden. Dette er mat som både smaker og gjør godt. Enkle oppskrifter som alle kan følge. Totalt inneholder boken over 400 oppskrifter med mat som både smaker og gjør godt. De passer for nybegynnere, erfarne og kostholdsbevisste.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788205389823

EAN 9788205389823

• "Multer og makrellskyer - en verden av minner og familieoppskrifter" av Tessa Kiros
  • "Matglede med lavkarbo - for en sunn og frisk hverdag" av Annika Dahlqvist
  • "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" av Sofie Hexeberg