Under snøen

Vigmostad Bjørke 2017 Innbundet

Fan av «Skam»? Da bør du lese denne! Det er snart jul, men julestemninga har drukna under flere tonn med snø. Og mens snøen fortsetter å lave ned, stenger den veier og hjerter. Gunn prøver å klare seg uten Niklas. Jens prøver å bli forelska i Vegard. Edor har stukket til Brighton og prøver å glemme alt. Boka er en frittstående oppfølger til «Fuck verden» og «Nærmere kommer vi ikke» og tredje og siste bok om Gunn, Niklas, Jens og Edor. Sagt om «Fuck verden»: «Ei innmari bra bok! Tøff og øm på samme tid.» - JON EWO «Kanongod ungdomsbok.» - ALTAPOSTEN Sagt om «Nærmere kommer vi ikke»: «Fengende om skeiv ungdomskjærlighet» - BLADET TROMSØ «Drivende god ungdomsroman» - Kari Brenden-Bech, KARIS BOKPRAT

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241915079

EAN 9788241915079

Omtalt sted Tromsø

Hvis jeg skal være sammen med noen, skal det være fordi jeg har lyst. Ikke fordi jeg ikke klarer meg uten.

• "Prosjekt 360" av Anneli Klepp
  • "Polarnatt - roman" av Sunniva Relling Berg