Under den hvite bro

av (forfatter) og Natalie Normann (forfatter).

Cappelen 1997 Heftet

Gjennom groteske malerier, kommuniserer morderen med spansk-norske Andrea i Oslo. Ett av dem viser seg å ha forbindelse med et drap. En indisk drosjesjåfør med fortid i det indiske KRIPOS, trekkes mot sin og politiets vilje inn i etterforskningen.

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 1997

ISBN13 9788202167240

EAN 9788202167240

Serie Cap-serien

Genre Thrillere

Etter en litt famlende start var denne boka knall god og kjempe spennende! Hvis man hadde klart å holde spenningen oppe kunne denne gjerne vært dobbelt så tykk!! Den gjør meg veldig nysgjerrig på å lese flere bøker av denne forfatterduoen.
Forfatterne lager mange nydelige bilder av ting med ordene sine som får meg til å virkelig smake på og tenke igjennom mange av setningene/ avsnittene.
Anbefales!

-Barn opplever ting annerledes enn voksne. Det som er ubegripelig og skremmende for et barn, er fullt forståelig for en voksen. Drømmene dine kan komme av noe du ikke forsto som barn. Du husker som et barn, men du er ikke noe barn lenger.

-Tenk på hodet ditt som et arkiv der det har vært innbrudd. Alle mappene er kastet hulter til bulter. Men de er alle der. Du må bare rydde opp i dem. Og du har all den tid du trenger.

Av de 112 bøkene jeg leste i 2013 er dette de beste :)

Har forundret meg hvor mange det egentlig er. Dette er bare et utvalg av alle jeg har snublet over.

Bøker lest i mai 2013

• "Englefisken" av Anan Singh