Ulvenatten

Bokklubben 2006 Innbundet

Tsjetsjenske terrorister kupper norsk fjernsyns mest populære debattprogram. For deltakerne i den direktesendte tv-debatten, politiet og regjeringen begynner en nervepirrende natt. Bevæpnet med pistoler og bomber krever terroristene at hvert minutt av gisseldramaet skal kringkastes. I kulissene jobber politiets forhandler og gisselredningsgruppen for å redde flest mulig ut av studio 2 i live. Dette er den tredje boka om Kristin Bye.

Forlag Bokklubben

Utgivelsesår 2006

Serie Kristin Bye

Genre Thrillere

Omtalt sted Oslo Russland

Spenning fra første stund. Boka har et budskap også.

En meget underholdende og spennende film.

-Ble han drept?
-Han befinner seg fortsatt i lufterøret og er i konstant kontakt med sin overordnede via internsambandet.
-Så han lever?
-Siden han svarer på radioanrop, er det en rimelig antagelse, sa politimesteren tørt

Fotografene sto med skuddklare kameraer, som om terroristene hvert øyeblikk ville velte ut av bygningen omgitt av røykgranater, duskepiker og hornmusikk.

• "Skyggelandet" av Tom Egeland
  • "Trollspeilet - thriller" av Tom Egeland