Ullensvang 1964-2014

band 1

heimar og folk

austsida

Fagbokforlaget 2014 Innbundet

Ullensvang 1964 2014 er eit bokverk i fire band, og er ei vidareføring av bygdebøkene om Ullensvang og Kinsarvik av Olav Kolltveit, som kom ut 1971 1974.
Dei to fyrste banda, Heimar og folk, inneheld historia om bustadene og folket i heradet fram til i dag. Band 1 tek for seg austsida av fjorden frå Ytre Bu til Skjeldås. Band 2 tek for seg vestsida av fjorden frå Ytre Kvitno til Vetlås og Oksenhalvøyè frå Longeskòr til Kaland. Ættarsoga til kvar bygd er innleidd med eit kort kapittel, og kvar gard har oversyn over historiske skrivemåtar for gardsnamna. Gardane er fotograferte på nytt frå fjorden.
Marta Gjernes, f. 1973, er historikar med hovudfag frå Universitetet i Oslo i 2002. Før ho vart tilsett som bygdebokforfattar, var ho stipendiat i historie ved Universitetet i Oslo. Ho har undervist i og skrive artiklar om nyare norsk historie.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2014