Tur-retur Norge med @helenemoo

Strawberry Publishing 2021 Innbundet

Årets flotteste turbok fra skaperen av den populære instagramkontoen @helenemoo!

Helene er 23 år og har to hovedinteresser i livet: foto og friluftsliv. I denne boken har hun samlet alt det beste fra instagramkontoen: turforslag til både korte og lange turer i Norge både med bil og til fots, handlelister, pakkelister, turmat, kart, notatsider og mye annet den turglade vil få bruk for. I tillegg deler Helene sine beste tips for hvordan man tar de beste bildene underveis.

Tur-retur Norge med @helenemoo er en moderne og praktisk bok som inneholder alt man trenger for å sette i gang. Det er mye plass til utfylling også - dette er både turbok og «reisedagbok». Boken er dessuten rikt illustrert med Helenes spektakulære bilder - til inspirasjon for alle som vil oppleve den flotte norske naturen.

Boken dekker hele Sør-Norge og Vestlandet til og med Trøndelag.

Forlag Strawberry Publishing

Utgivelsesår 2021

ISBN13 9788284190464

EAN 9788284190464

Helene Myhre Østervold (@helenemoo) fra Skien har skrevet en vakker og nyttig bok for deg som liker billig overnatting, men utrolige opplevelser.

Etter å ha lest denne boka fikk jeg umiddelbart lyst til å pakke sekken og kjøre på tur!

Boken dekker hele Sør-Norge, Vestlandet, og Trøndelag. Og Helene har satt sammen 20 reiseruter som du ved hjelp av QR - koder kan åpne rett i Google maps.

I tillegg er boken full av gode tips og utrolige bilder. Absolutt verdt å bruke til planlegging av norgesferien!

Vi starer med de bøkene jeg ikke kom gjennom i 2021.

• "Forsvinningen" av Frode Granhus
  • "Presteskapet - krim" av Sonja Holterman