Trilleturer

tur- og aktivitetstips i Oslomarka

Gyldendal 2009 Heftet

Boken inneholder over 50 turer i Oslomarka som egner seg for barnevogn, sykkel og sykkelhenger. Mange av turene passer også for rullestolbrukere. Turene har forslag til aktiviteter - enten generelle eller spesielt tilpasset den bestemte turen. I tillegg får du oversikt over blant annet hytter og besøksgårder. Har litteraturliste og register.

50 turer i Marka som alle egner seg for barnevogn, sykkel og sykkeltilhenger. Er du en av Oslomarkas glade vandrere som har fått barn og lurer på hvor du nå skal gå tur? Eller trenger du tips til hva du kan finne på med barna ute? Da er dette boka for deg! Her finner du 50 turer i Marka som alle egner seg for barnevogn, sykkel og sykkelhenger. Alle turene har forslag til aktiviteter . enten generelle eller spesielt tilpasset den bestemte turen. I tillegg får du oversikter over mange av markahyttene, besøksgårder og mye mer.

Utgivelsesår 2009

ISBN13 9788205389533