Tren smartere

trening, kosthold og livsstil for kvinner

av (forfatter) og Rolf-Ørjan Høgset (illustratør).

Schibsted 2014 Innbundet

Sammen med en rekke profilerte kjendiser gir treningsekspert Helle Bornstein deg oppskriften på hvordan du kan trene smartere - uten å måtte trene hardere. Helle Bornstein driver treningsstudioet Smart Trening, er treningsekspert i VG og personlig trener. Gjennom sitt Smart Trening-konsept gir hun deg personlige, enkle og effektive
verktøy for å få en sunn og sterk kropp. I denne boken deler Tone Damli, Sigrid Bonde Tusvik og Vår Staude sine treningsprogrammer og beste kostholds- og lilvsstilstips.

Forlag Schibsted

Utgivelsesår 2014

Det er ikke sikkert det skal mye til for at ei bok omtrening skal få favoritt-stempel fra meg; dette er den første jeg leser sida vi hadde gym-teori på videregående, på slutten av forrige århundre..
Likevel; en favoritt! Engasjerende, inspirerende, forståelig, variert og absolutt lett å anbefale til andre som også trenger en dytt i ryggen for å komme igang med trening- eller til de som ønsker seg variasjon i treningsopplegget sitt!

• "Helbredelsen" av Jonathan Odell
  • "Piken på toget" av Paula Hawkins