Tradisjonsrik jul med Wenche og Finn

alt om julens mat, blomster og tradisjoner

av (forfatter), Finn Schjøll (forfatter), Morten Brun (illustratør) og Marte Garmann Johnsen (illustratør).

Kagge 2007 Innbundet

Blomsterprakt og matglede er stikkord for denne juleboken. Forfatterne inviterer til tradisjonsrik julefeiring. Her finner du alt om julens mat og drikke, med en samling oppskrifter på julens kaker og brød, søte fristelser, middager, desserter og det som bør være med på julens koldtbord. Boken inneholder også forfatternes tips og ideer til små ting man kan lage og gi bort i gave, juledekorasjoner og hvordan du skal stelle juleplantene dine. Med oppskriftregister.

Her inviterer Wenche Andersen og Finn Schjøll til tradisjonsrik julefeiring mellom to permer. Blomsterprakt, atmosfære, matglede og inspirasjon er stikkord for denne boka. Her finner du alt om julens mat og drikke, med komplett samling oppskrifter på alle julens kaker og brød, søte fristelser og spiselige gaver, varme middager og alt som hører til på julens koldtbord. Boka er krydret med Wenches beste tips og gode ideer til hvordan du kan få det til på egenhånd. Finn Schjøll bidrar med eventyrlig vakre juledekorasjoner. Han gir sine tips til hvordan du selv kan lage flotte juledekorasjoner og stelle juleplantene dine.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2007