Torsdager med Sigge

av (forfatter), Margareta Nordqvist (illustratør) og Dagny Holm (oversetter).

Gyldendal 2007 Innbundet

Elina har lengtet og lengtet etter å ri Sigge igjen, og nå er han endelig frisk. Problemet er bare at nå vil de andre jentene også ri ham. Og plutselig blir Sigge helt vill. Elina blir bekymret for hvordan det skal gå med Lucia-opptoget og hennes første rideoppvisning.

Ny bok om ponnien Sigge .
supersøt hesteserie fra 8 år Andre frittstående bok om verdens søteste shetlandsponni og jentene i rideklubben LUR.Endelig er det ridedag og Sigge er frisk igjen. Elina har lengtet og lengtet. Problemet er bare at nå vil alle de andre jentene også ri Sigge. Og han er plutselig blitt helt vill! Hvordan skal det gå med Lucia-opptoget og Elinas første rideoppvisning?Bøkene om Sigge er levende og rikt illustrerte bøker som får de yngste jentene til å bli hekta på gode historier.Sigge-bøkene:Alle elsker SiggeTorsdager med SiggeKom igjen, Sigge (våren 2008)Mer å lese. Gode bøker, lett å lese videre, fra 8 år.

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788205361300

EAN 9788205361300

Serier Sigge (2) Mer å lese

Dette er rett og slett en kjempesøt serie for hestefrelste småjenter. :o) Tror jeg har lest alle og samtlige er godt skrevet og jeg er helt sikker på at hestejentene på småtrinnene elsker denne serien! Likeså samme forfatters serie om ponnien Teddy. :o)

• "Teddy i huset" av Lin Hallberg
  • "Ta det rolig, Sigge!" av Lin Hallberg