Tonedød

Kagge 2022 Heftet

Ein verdsberømt saksofonist fell død om på scenen under Vossa Jazz. Etterforskinga rykker idylliske Voss ut av påskefreden, og den eigenrådige journalisten Agnes Tveit hamnar midt oppi eit livsfarleg drapsmysterium.

Saksofonisten Marta Tverberg fell død om på scenen berre minuttar etter at ho har halde ei flammande tale med kritikk av både jazzmiljø og festival. Seks hundre tilskodarar i salen er vitne til dramaet - blant dei mange som har hemmelegheiter den omdiskuterte divaen ikkje lenger kan røpe.

Agnes Tveit er midt i arbeidet med biografien om Tverberg og kjem snart tett på fleire av desse hemmelegheitene. Jazzdivaen frå Voss var aldri konfliktsky, tvert imot viser det seg snart at både naboar, kollegaer og tidlegare klassekameratar kan ha hatt motiv for drapet. Agnes startar si eiga etterforsking, men jo tettare ho kjem løysinga på drapsgåta, jo farlegare blir det også for henne. Midt oppi alt er ho nysingel, og det blir vanskeleg å halde hovudet klart i nærleiken av den ferske Vossa Jazz-sjefen, som også er Agnes sin store ungdomskjærleik.
Tonedød er ein ny, frisk vestlandskrim frå Randi Fuglehaug, for deg som likar eit smart plott og ei overraskande uhyggeleg løysing.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2022

Serie Agnes Tveit (2)

Genre Krim

Omtalt sted Voss

BOKOMTALE: Tonedød av Randi Fuglehaug. Leseeksemplar fra Kagge.

Agnes Tveit fra Voss har nå sagt opp jobben som journalist, og jobber nå med en biografi om den kjente og saksofonisten Marta Tverberg. Under en festival faller Marta død om på scenen. Agnes starter sin egen etterforskning, og hun utsettes for mange farer.

Dette er den andre boka om Agnes Tveit. men den kan fint leses frittstående. Jeg likte historien godt, og kan absolutt anbefale dere å lese boka.

Les hele omtalen her

Egen liste over leste bøker

• "Slukke liv" av Pernilla Ericson
  • "Svarte seil" av Rebecka Edgren Aldén
  • "Fra og med nå" av Katja Timgren
  • "Jordskjelv" av Dag Otto Lauritzen
  • "Lovløs - kriminalroman" av Line Holm
  • "Stjerneskudd" av Dag Otto Lauritzen
  • "Sofienbergmysteriet" av Tommy Ueland
  • "I mørket" av Lina Areklew
  • "Av asken" av Lina Areklew
  • "Den brutale sannheten" av Louise Penny
  • "De overlevende" av Jane Harper