The ugly truth

av (forfatter) og Jeff Kinney (illustratør).

Puffin 2017 Heftet

The massively funny fifth book in the bestselling and award-winning Diary of a Wimpy Kid series - now in paperback.Greg Heffley has always been in a hurry to grow up. But is getting older really all it's cracked up to be?Suddenly Greg is dealing with the pressures of boy-girl parties, increased responsibilities, and even the awkward changes that come with getting older. And after a fight with his best friend Rowley, it looks like Greg is going to have to face the "ugly truth" all by himself . . .

Forlag Puffin

Utgivelsesår 2017

Serie Diary of a wimpy kid (5)

Genre Humor

En god bok, selvom den fort blir litt for enkel. Boken passer best for barn og unge tenåringer.

Disse bøkene er helt ok . De er morsomme. Men litt kjedelige også.

greg har en lille bror og en storebror muttern studerer så alt er anledes og han har mistet sin ene venn nå er han kanskje nøtt til og inse sanheten.

Muttern og fattern sa at de ikke hadde hatt så mye tid til hverandre i det siste, så de hadde bestemt seg for å reise bort på en romantisk helgetur. De hadde spurt bestefar om å komme og passe oss mens de var borte.

Jeg skulle ønske de ikke hadde brukt ordet "romantisk". Det ble litt for mye informasjon for meg, på en måte.

en pingles dagbok er en spennende! du for høre om en gutt som heter greg og om livet i familien hans!
greg har en venn han heter rowly! han er en god venn men i den grønn de uvenner hva skal di gjøre det får du vite når du leser den!!!

• "Femte hjul på vogna" av Jeff Kinney
  • "Gode, gamle dager" av Jeff Kinney
  • "Rodrick ruler" av Jeff Kinney
  • "En pingles dagbok - Greg Heffleys dagbok" av Jeff Kinney
  • "Nedtegnelser fra en populær partyjente - NOT!" av Rachel Renée Russell
  • "Absolutt ukyssa - NB: Dette er IKKE en klissete kjærlighetshistorie!!!" av Nina Elisabeth Grøntvedt